24. 2. 2011.

IMA NEKA TAJNA VEZA


Dugo se nismo videle. Dugo nismo razgovarale.Ona u Beču. Ja u Zemunu. Svaka u svom životu. U svojoj svakodnevnici. Prijateljstvo koje se rodilo u detinjstvu, narastalo u mladosti, uspomene koje mame osmehe i suze, povezanost naših duša nevidljivim nitima koje ne znaju ni za vreme ni za prostor, pronašlo je vrata na koja se ne kuca jer su stalno otvorena, onda kada izgovoriš:" Druže moj, trebaš mi..."
I istog trena, drug se pojavi nekim čudom na facebook-u i kao da ste se videli pre pet minuta, nastavite priču tamo gde je bila prekinuta...Neke veze su neraskidive, kao što je i prijateljstvo zasnovano na njima čist izraz božje milosti.

Evo jednog recepta koji mi je poslala moja drugarica, iz Beča, Sloba:





KNEDLE OD STARIH ZEMIČKI ILI HLEBA


Potrebno je:


1kg starih zemicki iseckanih  na kockice i osušenih 
2jaja
soli po ukusu
3 velike solje mleka
1-2  glavica uprzenog luka 
kašika ulja 


"Sve to izmesas i pustis samo par minuta da odstoji, onda formiras knedle. Zatim ih stavljas u kuvanu slanu vodu i kuvas oko 25 min, na laganoj vatri i poklopljene. Služe se kao prilog uz gulaš ili pečeno meso i podvarak (kao što ćes videti na slici) i uz sva ostala jela koja imaju saft. Nadam se da ti se svidja - probaj.To jelo je u Austriji kao kod nas pasulj - mora biti bar jednom u nedelji. Cmokic. Tvoj drug, Sloba."






P.S. Nadam se da će se svideti i vama, mojim čitaocima i mojim kuvarima početnicima.




2 коментара:

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...