14. 3. 2014.

PIZZA OD STAROG HLEBA




STARI HLEB - RESTART
(Ne bacajte stari hleb! Dajte ga, bar vrapcima.)

HRSKAVA PIZZA OD STAROG HLEBA

stari hleb

Potrebno je:
(za 5 osoba)

Stari hleb (2/3 vekne)
3 jaja +1 jaje
malo soli
malo bibera
1 svež paradajz
malo praške šunke
nekoliko parčića kulena
kačkavalj
feta sir
susam
origano
masline...
spisak nastavite prema vašem ukusu
ili trenutno raspoloživim namirnicama

Napomena: Sastojci koje sam pobrojala nisu „bogom dani“. Koristila sam ono što sam zatekla u frižideru. Svako može da dodaje sastojke po sopstvenom ukusu. Jedino je bitno, da se iznađe način povezivanja parčića hleba. Ja sam koristila samo jaja, bez dodavanja mleka, jer sam želela da hleb u ovoj „pizzi“ ostane hrskav. Takođe, želela sam da jelo bude rastresito, da može da se konzumira rukama i da svako, sam aranžira svoje zalogaje. To znači da možete da uzmete zalogaj koji je samo hrskav hleb, ili hleb sa šunkom i sirom, sa paradajzom...Razumete?

hrskava pizza


IZRADA:

jela od starog hleba


Uključiti rernu da se zagreva na 180°C - 200°C
Tepsiju izabrati prema količini koju spremate. Ja sam uzela moju veliku okruglu tepsiju, prečnika 32,5 cm. Pokriti dno papirom za pečenje.
Iseći hleb na parčad oko 2 cm debljine, pa svako parče iseći na kockice dimenzija 2x2 cm. Mislim, približno, naravno. Količina isečenog hleba na kockice, trebalo bi da prekrije dno tepsije.To će biti podloga ove rastresite i hrskave pizze.

Umutiti 3 jaja viljuškom, u jednoj dubljoj posudi i posoliti ih, prstohvatom soli. Možete dodati i biber, ako volite.Ubaciti parčiće hleba u činiju s umućenim jajima i uvaljiti ih, brzo, mešajući rukom, tako da svako parče, koliko je to moguće dohvati malo umućena jaja. Presuti ovaj hleb u tepsiju i rukom rasporediti  parčiće ravnomerno, da formirate podlogu.
Ukoliko vam se desi da imate šupljine, jer niste dobro procenili potrebnu količinu hleba, jednostavno, dodajte još parčića hleba popunjavajući praznine.

Sada, umutite još jedno jaje, malo ga posolite i polijete sav hleb u koncentričim krugovima.
Dodajte malo tanko isečenih kolutića kulena, na trake narezanu šunkaricu, male kockice feta sira, može i po koja maslina (ja ih nisam imala, nažalost), kriške svežeg paradajza. Sve pospite origanom i susamom i stavite na desetak minuta u vrelu rernu.
Posle deset minuta izvucite tepsiju napolje i pospite bogato rendanim kačkavaljem, tj. tvrdim sirom koji imate ili volite.
Dopecite u rerni, još desetak minuta ili taman toliko da se sir istopi.
Gotovo!

Ovaj doručak možete servirati i velikom kašikom. Odlično sa slaže sa nekim dobrim čajem od voća.
Prijatno.

upotreba starog hleba


2 коментара:

  1. Dobra ideja da se iskoristi stari hleb. Hvala na predlogu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, pogotovo, što ovako upotrebljen (recikliran) nije natopljen masnoćom, a i brzo se spremi nešto što je ukusno i hrskavo.

      Избриши

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...