6. 4. 2014.

BELO PILEĆE MESO S MIROĐIJOM, POVRĆEM I LEŠNICIMA

piletina s povrćem



BRZO,  UKUSNO I ZDRAVO



U poslednje vreme, najviše spremam jela čija priprema ne traje dugo, a koja su pre svega lagana, nemasna, sa puno povrća, svežeg začinskog bilja i koja kao takva ne traže dugu termičku obradu.
Posle perioda, koji sam proživela kao domaćica, koja se bavila pre svega sitnom decom, kuhinjom i kućom, postala sam prava „working girl“. Ne da sam baš to žarko želela, jer meni je dan uvek bio ispunjen radom, ali tako se život namestio: prvo odgajim decu, a onda posao.
Moj radni dan mi ne dozvoljava da se bavim pripremom jela koja zahtevaju vreme, (koga bi nekako mogla i da pronađem), niti neku posebnu energiju (koju ne bih našla ni za lek) i zalaganje (koje sam ostavila na poslu). Postala sam praktikant filozofije: „Ne duže od pola sata pored šporeta!“
Otkrila sam potpuno nove horizonte u kuhinji: nov pristup u pripremi jela, a pre svega nove i osvežavajuće ukuse.
Verujem da su zaposlene žene prava riznica takvog znanja, a ja sam tu tek početnik istraživač i oduševljena svojim novim saznanjima, toplo vam preporučujem način pripreme belog pilećeg mesa, koji sam danas iskusila.

BELO PILEĆE MESO S MIROĐIJOM, POVRĆEM I LEŠNICIMA
piletina s prilogom od karfiola i brokolija

Potrebno je:
(za 4 osobe)

Jedne pileće grudi (file)
300gr smrznutog karfiola
200 gr smrznutih brokolija
Šaka lešnika
1 veza sveže mirođije
Maslinovo ulje
so

Priprema:
Iseći pileći file na tanje šnicle. Zagrejati maslinovo ulje i propržiti meso. Trudite se da temeratura bude umerena kako bi meso ostalo belo, a pred sam kraj prženja mesa obilato ga pospite seckanom mirođijom i posolite po ukusu. Meso se prži svega nekih deset minuta, jer ste ga isekli tanko.Isprženo i začinjeno meso poslažite na oval ili neku zgodnu plitku činiju, a na ulje koje ste koristili za prženje mesa, koje je zbog umerene temperature ostalo čisto, bez zagorevanja, bacite cvetiće smrznutog brokojija i karfiola. Pustite da se povrće prži na istoj onoj umerenoj temperaturi, povremeno promešajte, kako bi se ujednačeno ispržilo sa svih strana. Posle desetak minuta i brokoli i karfiol su već sasvim mekani, poprimili su lepu zlatastu boju i spremni su za soljenje i posipanje svežom mirođijom.
Na kraju povrće pospete šakom lešnika koje ste samleli. Promešate i to je sve!
Povrće je gotovo kada ga probodete viljuškom i osetite da je mekano ali ne i svelo od preterano dugog prženja. U ustima osetite njegovu strukturu i ukus koji je sačuvan, jer ga niste „udavili“ kuvanjem i dinstanjem.
povrće spremljeno kao prilog
Povrće dodate na oval s mesom i uz salatu po ukusu imate lagan i ukusan obrok za najviše pola sata.

Mi ovo jelo jedemo bez hleba, a ako, baš, morate da jedete hleb, predlažem da probate Tonus Triksi posno tost pecivo.
Savršeno!


povrće kao prilog


1 коментар:

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...