31. 5. 2011.

USTA PUNA SREĆE I SNOVA!

ČOKOLADNA PLETENICA  "SAN SVIH  SNOVA"
My name is Anka, Mc Anka



Već sam vam pisala o gospodinu Raulu Ramirezu i njegovoj web kuhinji http://www.bocadosdefelicidad.com/., što u prevodu znači: Usta puna sreće.
Pored recepta za mesni rolat u lisnatom testu, o čemu ste mogli da čitate u prethodnom postu, tamo sam pronašla i recept za poslasticu od lisnatog testa, božanstvenog ukusa.Pletenica od lisnatog testa koja je ispunjena čokoladom : http://www.bocadosdefelicidad.com/2010/08/postres-de-hojaldre.html
Kako mi se dopala ova igrarija sa lisnatim testom, napravila sam pletenicu sa čokoladom ali sam malo dodala sladoleda i jagoda i dobila sopstveni "Dream pie" koji služe u Mc Donaldsu.Dream pie je dream pie, al' ovo što sam danas jela u svojoj kući, prevazilazi sve što sam ikad probala! Zato, ovo što sada sledi, predlažem da ponovite u svojoj kuhinji i da mi onda kažete, da li je toliko dobro da se može nazvati  "San svih snova"... Dogovoreno?

ČOKOLADNA PLETENICA  "SAN SVIH SNOVA"

Potrebno je:


Pakovanje smrznutog lisnatog testa
100 gr čokolade za kuvanje-one najbolje!
2 kašike šećera
2 kašike vode
jagode, koliko vam srce želi
sladoled,koliko god hoćete i možete da podnesete
Sladoled možete sami napraviti, to je još jeftinija varijanta! Dve-tri kesice instant sladoled mase koštaju toliko malo, prema količini odličnog sladoleda koji ćete dobiti ...

Način izrade:

Prvo napravite sladoled koji god želite i u količini kojoj želite i stavite ga u frižider da se smrzne.
Smrznuto lisnato testo odmrznite, može da stoji i u frižideru, ako nameravate da poslasticu pravite dva-tri sata kasnije.Uključite rernu na 180 stepeni onog trenutka kada počnete da razvijate testo.Taman će se ugrejati na vreme...




Odmrznuto lisnato testo razvući u pravougaonike
debljine 2-3 mm.(25cmx35cm).



 Zarezati testo sa bočnih strava u pravilnim razmacima, koso,
poređati čokoladu...
 ...i plesti...
 ...plesti...
 :::Još malo,plesti...baš ide brzo!

 Jedna pletenica je gotova...
 ...a ti je već i druga,na isti način napravljena i ušuškana u tepsiji
na čije dno obavezno stavite papir za pečenje.Stavite pletenice
u zagrejanu rernu i pecite 20-tak minuta...
 Na minut pre nego što ćete izvaditi pletenice iz rerne, 
napravite sirup od šećera i vode.
Dve kašike šećera-dve kašike vode,pustite da provri
 i da se malo zgusne
Pomoćnik može da očisti jagode, 
a ako nemate pomoćnike onda to uradite kasnije
pred posluženje...

Gotove pletenice izvadite iz rerne...

i premažite ih šećernim sirupom...

tek da dobiju sjaj....i onda ih možete prebaciti
 na neku lepu tacnu...al' sve jedno,gde god da ih smestite,neće 
dugo trajati!

 Na tanjir sečete parče-dva,čokoladne pletenice,
dodajte sladoled, jagode...

 možete da servirate poslasticu i u posudi za sladoled...
 ...kako god...
 koliko god hoćete...
 sigurna sam da ćete uživati!
Istinski uživati!




6 коментара:

  1. Анониман31. мај 2011. 13:01

    Istinski i predivno izgleda.Dobro ja nemam sad jagode u sezoni ali svakako ce biti ukusno i sa drugim vocem/Lepo si to prikazala korak po korak:)

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicna ideja za lisnato tijesto, koje uvijek imam u zamrzivacu!
    Evo linka za mesnu pitu, koju si trazila. Slatka verzija (sa jabukama) dolazi uskoro!
    http://jasnaskitchencreations.blogspot.com/2011/05/aussie-meat-pie.html

    ОдговориИзбриши
  3. Jako dobra ideja. Čini mi se baš za uživanciju:)

    ОдговориИзбриши

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...