15. 5. 2011.

NAGRADA,NAGRADA,NAGRADICA DRAGA



Neocekivano, bas kad sam pomislila da padam u zaborav u svetu blogera, dobila sam nagradu od moje drage virtuelne prijateljice Jasne! U poslednje vreme ne pisem cesto na blogu pa je razumljivo  sto me drugi blogeri ne posecuju tako cesto ali na moje veliko zadovoljstvo moj Kuvar za pocetnike je nasao put do svojih citalaca, kuvara pocetnika, bas onih za koje je i napisan, pa sada sve cesce dobijam pozdrave i komentare od anonimnih citalaca koji mi javljaju da su napravili svoj prvi gulas ili pasulj i da su sasvim zadovoljni.Cesto su to i muskarci.
Ovu nagradu prihvatam s radoscu i zamislicu da sam je dobila za poduhvat kome sam se zaista s radoscu predala: pokazati svima onima koji ne znaju da kuvaju, a zele da nauce, koliko je to lako, jednostavno i korisno.
Iako nisam pisala na svom blogu,obilazila sam meni drage blogove.Moram da primetim da su njhovi autori napravili velike i kvalitetne pomake  u sadrzaju, fotografiji, dizajnu...Narocito me raduje sto su mnoge moje koleginice blogerke napravile iskorak u kvalitetu teksta tako da pojedini tekstovi imaju kvalitet studije na odredjenu temu, neki su nasli nacina da naprave serijal tekstova koji su tematski vezani, duhoviti i poucni...Bas sam se lepo nauzivala prateci razvoj mojih omiljenih blogova...
Sve u svemu, iako je vecina blogova nastala kao vid potrebe njihovig autora da se izraze, zabave i komuniciraju na jedan fantastican nacin koji  je omogucila savremena tehnologija, taj izraz licne potrebe, kao i uvek kada se nesto radi iskreno,  postao je jedno veliko opste dobro, jer je ulozen veliki trud i iskrena zelja da se odredjeno znanje ili pogled na svet prenese dalje, da se podari onima koji traze odgovore.
Ovom prilikom zelim da se zahvalim svim svojim citaocima, koji me posecuju redovno ili makar slucajno, na paznji i vremenu koje su posvetili mojim receptima i drugim tekstovima.
Svako jutro moj dan pocinjem pregledom statistike svog bloga i uvek se beskrajno obradujem kad vidim da me posecuju ljudi iz svih krajeva sveta.Najveca mi je misterija moj citalac sa Islanda...Vidim povremeno navrati na moj blog, znam da nas ima svuda po svetu, ali Island mi nekako deluje potpuno nestvarno...Mislim, Island zamisljam okovan ledom, a vi znate koliko ja ne podnosim zimu, pa stalno mislim na tog mog citaoca, da li mu je zima, sta uopste radi na Islandu kad postoji Florida? Dragi moj Islandjanine, ako budes citao ovo, molim te javi mi kako ti je tamo na Islandu i posalji neki recept...
Moja jutarnja kafica, pregled statistike bloga, postali su rutina u kojoj uzivam.Uzivam i dok citam moje omiljene blogove ali i kada sasvim slucajno otkrijem nekog potpuno novog i fantasticnog autora bloga na neku temu.Ovaj vid komunikacije omogucava mi da moj mozak uziva u mislima onih koji imaju sta da kazu, koji umeju da me zasmeju, nauce necemu,otkriju citave nove horizonte ili bar pokazu kako nisam sama ovakva kakva jesam: radoznala i zeljna znanja, postovalac reci sa znacenjem i dela koja su nastala ne zbog ega autora
vec iz ciste potrebe za stvaranjem.

Uz nagradu potrebno je odgovoriti i na neka pitanja:

Answer the questions / odgovori na pitanja
-Why did you start bloging? / zasto ste otpoceli blogiranje? Htela sam da vidim kako se to radi!
-How did you choose your blog's name? / kako ste odabrali ime za blog? Bilo mi logicno: Kuvar za pocetnike jer je kuvar za pocetnike,samo to i nista vise!
-Koje su teme vaseg bloga? / What's the topic of your blog? Najvise se bavim hranom ali ponekad mi se otme i neki stav,ponekad se smejem, a ponekad...pa takav je zivot, takav je i moj blog 



Ja nagradu prosledjujem:
1.Cook and bakes  http://mamajacooks.blogspot.com/  Ovaj blog  bas  pratim.Odusevljena sam tekstom za reform tortu, tri dana u plehu, fotografijama...obozavam Mamajac tvoj blog!
2. Achtung baby! http://cooktobe.blogspot.com/ Obozavam ovaj blog zbog specificnog pristupa i duhovitosti,a i zbog toga sto mi je njegova autorka rekla da izgledam kao da mi je u vrh glave 30 godina...iako imam 46...Pa, mislim, bas mi se dopalo misljenje...salim se, blog je odlican...
3.Cooking by Mirjana (Ruza 123)  http://ruza123-cooking.blogspot.com/ Draga sestro, svidja mi se tvoj blog i svo vreme se pitam jesi li Mirjana ili Ruza? Svidjaju mi se tvoji recepti, lepe su slike, sve u svemu prijatno mesto....
4.Jojini isprobani recepti  http://raznajela.blogspot.com/ Joja je ziva enciklopedija recepata, neumorno ih objavljuje,slika i cesto menja dizajn bloga...Ovaj poslednji je odlican, bar po mom ukusu...Dobitnica je velikog broja nagrada sto samo govori u prilog popularnosti njenog bloga,kvalitetu recepata,velikom broju raznovrsnih recepata...fantastican blog...
5.Last good day of the year  http://last-good-day-of-the-year.blogspot.com/ Fantastican blog, odlicni recepti propraceni lepom pricom.Lep napredak i razvoj bloga! Cestitam!
6.Coolinarija http://coolinarija.blogspot.com/ Nale ima fantastican blog, zanimljive tekstove,sto bi rekli englezi :"Great job!" volim da te citam, Nale i na Gradini i na Coolinariji...
7.Majina kuhinja http://majinakuhinja.blogspot.com/ Maja je bas lepo razvila svoj blog, ima odlicne recepte, a ja veoma volim njena peciva, pa preporucujem svima da je obidju...

Volim i Zoru i Zorine recepte ali ona je vec dobila nagradu pa ne bih da se ponavljam i naravno obozavam blog Around the world in favorite recipes  http://jasnaskitchencreations.blogspot.com/ ali od Jasne sam dobila nagradu pa ne mogu da je vracam !
Na kraju,ne mogu vise da nabrajam, a ostalo je bar jos 10 fantasticnih blogova koje bas mnogo volim i cesto posecujem...Nemojte mi zameriti...
Molim vas da preuzmete nagrade i moje citaoce da obidju ova fantasticna mesta...
Svim mojim citaocima preporucujem toplo ove blogove !



9 коментара:

  1. Tvoj blog je zaista neprocjenjiv za sve pocetnike u kuhanju...Treba imati dosta strpljenja, vremena i prije svega dobro promisliti kako i sta prikazati i kojim redoslijedom. Sto je najvaznije -uvijek si tu pri ruci, pa se 'ucenici' mogu vracati, pitati...a sve u intimnom okruzenju svog' doma, bez srama ili osjecaja da nekome dosadjuju.
    Hvala u ime pocetnika i svih nas koji uzivamo u tvojim receptima

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, hvala!!! Nadam se da cu i u buduce opravdati tvoje povjerenje!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti, Ankice, oseca se iskrenost u tvojim recima, i to jako cenim. Sve najbolje ti zelim.
    Pozdrav,
    Maja

    ОдговориИзбриши
  4. Anči, hvala puno, pre svega na lepim rečima i drago mi je kad mi dođeš u posetu, jer tad znam da si i dalje u blogeraju, kako ja to kažem. Hvala ti, draga moja, za nagradicu i čim mi se organizam malo oporavi (imam neki, što bi rekli, grdni, nazeb) postavljam nagradu. Hvala i pozdravljam te punoooo.

    ОдговориИзбриши
  5. OOO draga moja hvala ti na predivnim rečima i sjajnoj nagradi!! :-)))) DIVNA SI !! VELIKI POZDRAV!!

    ОдговориИзбриши
  6. Draga Ankice,bas si me obradovala ovom lepom nagradicom,koju inace jos nemam.Volim tvoj blog jer si prvo jedna divna zena i majka. Nacin na koji prezentujes svoje recepte su stvarno detaljno opisani,i slikoviti bas za pocetnike.S razlogom tvoj blog nosi ovo ime.Pored recepata imas i veoma zanimljive postove,sa kojima si me dosta puna nasmejala,ali sam se i u dosta njih i sama pronasla.Hvala ti na lepim recima!!<3

    ОдговориИзбриши
  7. Buenos días a todos.

    Hola Ankit ,!

    Queremos darte las Gracias por acompañarnos en "A LA SOPA" http://vivalasopa.blogspot.com/

    Nos has dado la oportunidad de poder conocer tus blogs tan INTERESANTES Y ALIMENTICIOS!

    Estamos encantados, Muchas Gracias

    Un fuerte abrazo!

    Viva la Sopa

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala za nagradu i da zovem se Mirjana,a nik-naime je ruza123 :)

    ОдговориИзбриши

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...