14. 1. 2011.

Hvala bogu te prođoše praznici, da dušu odmorim!

Odluka

Dragi moji, blogeri i blogovlasnici, dame i Gospode!,što bi rekao naš bivši fudbalski selektor, proglašavam završetak svih mogućih praznika.Vi kako hoćete, al' u mojoj kući praznici su zabranjeni u narednih, bar mesec dana. Što je dosta, dosta je. Ljudi, ne mogu više!
Dosta mi je i jela i pića, pogača i kolača, pečenja, ruskih i belosvetskih salata, pita, proja, predjela i glavnih jela, filmskih maratona, prednovogodišnje groznice i shoping pomame, snega, pahuljica, drva i loženja vatre...
Danas sam sebi napravila ove lepe "a la Poaro" brkove i pustila ćerke da naprave ručak...Glumila sam onog Brkicu kuvara-nomada, delila samo povremeno instrukcije i uživala u statusu zvezde limitiranog dometa, mislim, ta slava mojih brkova nije izišla iz okvira moga doma...Ipak baš je bilo lepo biti slavni Brka-kuvar-nomad...
Na kraju, kad sam se oprostila od svojih brkova, izbrisavši ih vlažnom maramicom, svratim na svoj blog, kad tamo, Maja mi poslala nagradu! Ha! Eto, čim se čovek obrkati, odmah stižu i nagrade!
Draga Majo, hvala ti što misliš na mene, hvala na nagradi, mersi boku,grasijas, Tenk ju, spasiba...


Moj slavni dan
Ako želite da napravite ovaj Salzburški sufle
posetite Lepog Brku na ovom 
gore navedenom
linku..
Samo klik i kod Brke ste....


 Kakvi divni brkovi...
 baš sam ponosna!
Sve  vas puno voli i pozdravlja  vaša BrkAnkica,
dobitnica ove divne nagrade od moje drage prijateljice
Maje, koja piše blog  Majina kuhinja
http://majinakuhinja.blogspot.com 



Hvala Majo!
Ovo je šlag na tortu mog brkatogdana...

P.S. Kako sam danas proglasila odmor od praznika nagrade prosleđujem sutra.

5 коментара:

  1. Dugo me neki post nije nasmejao i razgalio kao Vas. :) Pozdrav za brcice i vredne kcerke koje su spremile rucak! Cestitam na nagradi.

    ОдговориИзбриши
  2. Hehehehe slatko sam se nasmejala postu ! Odličan je ! Čestitke na nagradici-zasluženo ste je dobili !! :-))

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Ankice, zaista nas umore ovi praznici, a ti si nas malo razgalila svojim brkčićima... nisam znala da od Maje imaš nagrade, ali nikad ih nije dosta, svrati i kod mene te čekaju!!!

    ОдговориИзбриши
  4. Kakvi Brci, kao Dali! Hvala na linku za Brku, nisam znala da ima sajt, a nisam stizala da pohvatam kada mu je emisija i da sve pribeležim. Ne znam da li bu mi baš knjigu kupila, ali videćemo!

    ОдговориИзбриши
  5. Ankice,sjajna si!Kod tebe covek kad svrati moze samo da se nasmeje,opusti i uziva!I ja sam ljubitelj Brke,sad ih bar imam dvojicu!:))

    ОдговориИзбриши

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...