27. 12. 2012.

SIMPTOMATIČNO ZATIŠJE




Ranijih godina,na blogovima koje pratim, ali i na drugim društvenim mrežama, pred sam završetak godine pljuštale su čestitke i najlepše želje za godinu koja dolazi.
Čekala sam da vidim ko će se ove godine prvi oglasiti na tu temu i kakva će čestitka biti.
Na blogu http://preslicavanje.blogspot.com/, koji čitam s velikim zadovoljstvom, pojavila se ova fotografija koja govori više od 1000 reči:





Da! Nemam šta da dodam! Mislim da je Holly Crisis i spektakularno najavljivanje Apokalipse, bitno uticalo na euforiju oko Nove godine i na evidentno splasnuće očekivanja od iste.
Nova 2013 godina neće doći trijumfalno! Ufunjaće se na mala vrata i osvanuti na prepad.
Ja vam želim, da bez obzira na sve, bez obzira na to koliko Vam (ni)je dobro, nikada ne zaboravite da se radujete kao dete


i da upotrebite svu svoju moć improvizacije



i nikada, drage dame, ne prestanete da verujete!




Srećna, srećna, Nova 2013 godina!

Zahvaljujem se svim svojim čitaocima i jednokratnim posetiocima na vremenu koje su posvetili Kuvaru za početnike.

3 коментара:

  1. Razveselila si me ovom čestitkom ! Slažem se sa svime što si napisala i definitivno ne smijemo se zaboraviti veseliti, kao djeca !
    Tebi i tvojima želim sretnu i veselu Novu Godinu i sve najbolje !

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da sam te nasmejala! I mene su ove fotke baš uveselile...Takođe,tebi i tvojoj porodici želim sve najlepše!

    ОдговориИзбриши
  3. Ha, ha, ha:))) Baš sam se nasmijala slikicama i željama. Prave su! Svejedno što je sve tako užasno, želim ti puno, puno lijepih trenutaka u idućoj godini!

    ОдговориИзбриши

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...