17. 9. 2010.

Hvala mojim posetiocima na lepim rečima

Kada sam napravila ovaj blog moj kompjuter je bio na sporoj internet vezi i jako sam se mučila oko svega prilikom objavljivanja tekstova.Upravo zbog toga moji postovi su lišeni fotografija ali sada kada (polako )stičem i čitaoce imam žarku želju da svoj blog obogatim i fotografijama.To znači da ću od sada slikati sve što pravim za ručak  čim se moja ćerka vrati sa Krfa,nadam se da neće izgubiti fotoaparat.
Osnovna ideja ovog bloga je da objasni kako se neko jelo pravi tako da budete vođeni detaljno kroz ceo proces.Smatrala sam da je takav pristup jedino ispravan ako nekog stvarno želite da uputite u svet kulinarstva,jer sam i sama bila početnik,čak sam verovala da sam urođeni antitalenat i često sam nailazila na probleme u toku pripreme koje sam rešavala improvizacijama,nagađajući...i često bila razočarana konačnim ishodom.
Shvatila sam da oni koji odlično vladaju nekom veštinom , ne shvataju koliko ljudi kojima je ta oblast nepoznata zapravo ne znaju.Drago mi je što se ova moja zamisao pokazala dobrom i zaista mi je drago da na ovaj način mogu da pomognem svima koji su početnici u kuvanju.Ja sam imala telefonsku podršku moje svekrve i sada joj se zahvaljujem što je verovala u mene i što me je bodrila govoreći da ću jednog dana biti bolja kuvarica od nje....
Naravno taj ideal je ne dostižan ali ono što jesam postigla jesu ukusna jela spremljena rutinski,što je preduslov da svoj život u porodici učinite lakšim.Sticanje rutine je preduslov da se osećate rasterećeno i da brzo završavate sve poslove u kuhinji.Kuvanjem domaćih jela ne samo da štedite novac već se naravno i zdravije hranite što je i najvažnije u svemu.
Hvala svim mojim čitaocima,nemam ih puno,ali se nadam da će ih biti sve više!Ankica

Нема коментара:

Постави коментар

share it

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...